Reklamace
Něco není v s vaším šperkem?
To je nám moc líto, ale nebojte společně najdeme řešení. V takovém případě nás prosím kontaktujte na email info@etapo.cz, kde nám prosím popište problém, který řešíte. Pokud to bude možné, tak nám do emailu rovnou zašlete i fotky produktu se kterým není něco v pořádku.
Jakmile se domluvíme, že se opravdu jedná o reklamaci tak nám prosím reklamované zboží spolu s kopií daňového dokladu a reklamačním formulářem odešlete na adresu, uvedenou ve formuláři níže a do e-mailu info@etapo.cz nám prosím zašlete kód ke sledování zásilky.
Reklamační formulář je ke stažení zde: Formulář pro Reklamace
Možnosti reklamace
Reklamace se vztahuje jen na vady způsobené výrobcem a nevztahuje se na poškození zapříčiněné nesprávným nebo nešetrným používáním a přirozeným opotřebováním.
Nevztahuje se na mechanické poškození (roztržení, opotřebení, rozbití, poškrábání, znečištění, změna barvy šperku na základě chemické reakce vašeho těla…), případně jiné mechanické poškození a viditelné chyby, závady způsobené neodborným zásahem.
V případě, že dojde ke změně barvy šperku jako např. zčernání nebo zabarvení do bronzova, tak se nejedná o chybu výrobku, ale jedná se o přirozenou oxidaci zvoleného materiálu. V takovém případě stačí šperk vzít k jakémukoliv zlatníkovi, který Vám šperk vyčistí.